اطفا به‌موقع حریق یک فروند کشتی فایبرگلاس در چابهار

سه شنبه 2 خرداد 1402 363 بازدید کننده گروه آخرین اخبار

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار از اطفا به‌موقع حریق یک فروند کشتی فایبرگلاس بدون هیچ‌گونه آسیب جانی خبر داد.

به گزارش مانا، عبدالحکیم آصفی با اشاره به‌سرعت عمل مناسب تیم آتش‌نشانی این منطقه گفت: از زمان اعلام حریق در ساعت ۱:۴۱ تا زمان آغاز عملیات اطفا در ساعت ۱:۴۴، پنج دستگاه خودرو آتش‌نشانی به همراه ۱۶ نیروی زبده این تیم در محل حاضر شدند.

آصفی ادامه داد: این تیم به همراه پنج نفر نیرو از ایستگاه آتش‌نشانی اداره بنادر، موفق شدند با استفاده از ۷۰ هزار لیتر آب و ۹۰۰ لیتر فوم در مدت‌زمان چهار ساعت، حریق را کنترل و اطفا کنند.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار ضمن تقدیر از عملکرد به‌موقع تیم آتش‌نشانی متذکر شد: بالا بردن استاندارد و رعایت ایمنی یکی از موارد الزامی برای رعایت از سوی مالکان شناور‌ها و کشتی‌ها است.


اطفا به‌موقع حریق یک فروند کشتی فایبرگلاس در چابهارمرجع کامل آگهی های دریایی ، مارین مارکت5/23/2023به گزارش مانا، عبدالحکیم آصفی با اشاره به‌سرعت عمل مناسب تیم آتش‌نشانی این منطقه گفت: از ز... به گزارش مانا، عبدالحکیم آصفی با اشاره به‌سرعت عمل مناسب تیم آتش‌نشانی این منطقه گفت: از زمان اعلام حریق در ساعت ۱:۴۱ تا زمان آغاز عملیات اطفا در ساعت ۱:۴۴، پنج دستگاه خودرو آتش‌نشانی به همراه ۱۶ نیروی زبده این تیم در محل حاضر شدند.آصفی ادامه داد: این تیم به همراه پنج نفر نیرو از ایستگاه آتش‌نشانی اداره بنادر، موفق شدند با استفاده از ۷۰ هزار لیتر آب و ۹۰۰ لیتر فوم در مدت‌زمان چهار ساعت، حریق را کنترل و اطفا کنند.معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار ضمن تقدیر از عملکرد به‌موقع تیم آتش‌نشانی متذکر شد: بالا بردن استاندارد و رعایت ایمنی یکی از موارد الزامی برای رعایت از سوی مالکان شناور‌ها و کشتی‌ها است.5.0
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید