هشدار دریایی سطح نارنجی در آب‌های شمال غرب خلیج فارس

دوشنبه 10 بهمن 1401 390 بازدید کننده گروه آخرین اخبار

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اعلام هشدار دریایی سطح نارنجی در آب‌های شمال غرب خلیج فارس گفت: این سطح هشدار از دوشنبه ۱۰ بهمن تا روز جمعه تداوم خواهد داشت.

محمد سبزه‌زاری در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، با ورود سامانه جدید بارشی از جنوب غرب کشور، مناطق ساحلی و آبراهی خوزستان و آب‌های شمال غرب خلیج فارس متلاطم و مواج خواهد بود.

وی گفت: از بعدازظهر دوشنبه تا اواسط چهارشنبه در مناطق ساحلی و شمال غرب خلیج فارس رگبار و رعد و برق، احتمال ریزش تگرگ، وزش باد متوسط تا شدید و افزایش ارتفاع موج و از روز چهارشنبه تا اواخر پنجشنبه وزش باد متوسط تا شدید و افزایش ارتفاع موج در شمال غرب خلیج فارس و مناطق ساحلی و دور از ساحل خوزستان قابل انتظار است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان از ملوانان و صیادان خوزستانی خواست در این دوره زمانی به دریا نروند و تا بهبود شرایط جوی فعالیت‌های فراساحلی خود را متوقف کنند.

سبزه‌زاری در ادامه افزود: با توجه به وزش باد شدید احتمال پاره شدن تور‌های صیادی در آبراه‌های اروندرود و بهمنشیر و واژگونی قایق‌های کوچک صیادی وجود دارد.

مدیریت بحران استانداری خوزستان نیز در پی اعلام وضعیت نارنجی هواشناسی، از دستگاه‌های امدادی و خدمات رسانی خواست تمهیدات لازم را برای پیشگیری از حوادث احتمالی در مناطق ساحلی خوزستان به کار گیرند.

وی گفت: در دو روز آینده وقوع پدیده مه رقیق صبحگاهی و شبانگاهی با توجه به رطوبت کافی در سطح زمین و بارش پراکنده در نوار ساحلی انتظار است.


هشدار دریایی سطح نارنجی در آب‌های شمال غرب خلیج فارسمرجع کامل آگهی های دریایی ، مارین مارکت1/30/2023محمد سبزه‌زاری در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، با... محمد سبزه‌زاری در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، با ورود سامانه جدید بارشی از جنوب غرب کشور، مناطق ساحلی و آبراهی خوزستان و آب‌های شمال غرب خلیج فارس متلاطم و مواج خواهد بود.وی گفت: از بعدازظهر دوشنبه تا اواسط چهارشنبه در مناطق ساحلی و شمال غرب خلیج فارس رگبار و رعد و برق، احتمال ریزش تگرگ، وزش باد متوسط تا شدید و افزایش ارتفاع موج و از روز چهارشنبه تا اواخر پنجشنبه وزش باد متوسط تا شدید و افزایش ارتفاع موج در شمال غرب خلیج فارس و مناطق ساحلی و دور از ساحل خوزستان قابل انتظار است.مدیرکل هواشناسی خوزستان از ملوانان و صیادان خوزستانی خواست در این دوره زمانی به دریا نروند و تا بهبود شرایط جوی فعالیت‌های فراساحلی خود را متوقف کنند.سبزه‌زاری در ادامه افزود: با توجه به وزش باد شدید احتمال پاره شدن تور‌های صیادی در آبراه‌های اروندرود و بهمنشیر و واژگونی قایق‌های کوچک صیادی وجود دارد.مدیریت بحران استانداری خوزستان نیز در پی اعلام وضعیت نارنجی هواشناسی، از دستگاه‌های امدادی و خدمات رسانی خواست تمهیدات لازم را برای پیشگیری از حوادث احتمالی در مناطق ساحلی خوزستان به کار گیرند.وی گفت: در دو روز آینده وقوع پدیده مه رقیق صبحگاهی و شبانگاهی با توجه به رطوبت کافی در سطح زمین و بارش پراکنده در نوار ساحلی انتظار است.5.0
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید