نجات کشتی تجاری حاوی محموله کانتینر در بندر عسلویه

دوشنبه 10 بهمن 1401 417 بازدید کننده گروه آخرین اخبار

مدیر اداره بندر و دریانوردی عسلویه از نجات کشتی حامل ۴۷ کانتینر مسیر بندرعباس- خرمشهر در اسکله و لنگرگاه بندر عسلویه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، عمران مرادپور با اشاره به نجات کشتی تجاری حامل محموله کانتینر اظهار داشت: لنگر کشتی تجاری کانتینربر ساعت ۱۲ روز گذشته در لنگرگاه عسلویه به سبب شرایط بد جوی بریده شده و در شرایط اضطرار قرار گرفت.

وی بیان کرد: با قرار گرفتن این شناور در شرایط اضطراری و همچنین وجود نقص فنی در موتور کشتی تصمیم بر این شد تا کشتی مضطر هر چه سریعتر به محل امن و حوضچه انتقال داده شود.

مدیر اداره بندر و دریانوردی عسلویه ادامه داد: پس از هماهنگی صورت گرفته با معاون عملیات دریایی پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی، قرار شد که شناور یاد شده با اسکورت دو یدک‌کش برای پهلوگیری به سمت حوضچه دوم پتروشیمی منتقل شود.

مرادپور ادامه داد: در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه کشتی به سمت موقعیت در نظر گرفته شده حرکت داده شد و سپس دو یدک‌کش به نام‌های عسلویه ۲ و نیمروز  برای همکاری با این کشتی اعزام شدند.

وی یادآور شد: در ادامه نیز برای پهلودهی کشتی یاد شده به یدک‌کش فتح‌المبین اعلام شد که برای همکاری اعزام شود.

مرادپور ادامه داد: در ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه کشتی یاد شده با کمک یدک‌کش‌های یاد شده در اسکله عسلویه پهلو گرفت.


نجات کشتی تجاری حاوی محموله کانتینر در بندر عسلویهمرجع کامل آگهی های دریایی ، مارین مارکت1/30/2023به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، عمران مرادپور با اشاره به نجات کشتی تجاری حامل محموله کانتینر اظهار ... به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، عمران مرادپور با اشاره به نجات کشتی تجاری حامل محموله کانتینر اظهار داشت: لنگر کشتی تجاری کانتینربر ساعت ۱۲ روز گذشته در لنگرگاه عسلویه به سبب شرایط بد جوی بریده شده و در شرایط اضطرار قرار گرفت.وی بیان کرد: با قرار گرفتن این شناور در شرایط اضطراری و همچنین وجود نقص فنی در موتور کشتی تصمیم بر این شد تا کشتی مضطر هر چه سریعتر به محل امن و حوضچه انتقال داده شود.مدیر اداره بندر و دریانوردی عسلویه ادامه داد: پس از هماهنگی صورت گرفته با معاون عملیات دریایی پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی، قرار شد که شناور یاد شده با اسکورت دو یدک‌کش برای پهلوگیری به سمت حوضچه دوم پتروشیمی منتقل شود.مرادپور ادامه داد: در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه کشتی به سمت موقعیت در نظر گرفته شده حرکت داده شد و سپس دو یدک‌کش به نام‌های عسلویه ۲ و نیمروز  برای همکاری با این کشتی اعزام شدند.وی یادآور شد: در ادامه نیز برای پهلودهی کشتی یاد شده به یدک‌کش فتح‌المبین اعلام شد که برای همکاری اعزام شود.مرادپور ادامه داد: در ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه کشتی یاد شده با کمک یدک‌کش‌های یاد شده در اسکله عسلویه پهلو گرفت.5.0
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید