قرارداد ۲۷ ساله خرید و فروش گاز LNG بین چین و قطر

چهار شنبه 2 آذر 1401 414 بازدید کننده گروه آخرین اخبار

قرارداد تأمین سالانه چهار میلیون تن گاز طبیعی LNG از سوی قطر به شرکت سینو‌پک چین برای مدت ۲۷ سال امضا شد.

به گزارش گروه بین الملل مانا به نقل از رویترز، این قرارداد طولانی‌ترین قرارداد LNG  تا‌کنون به شمار می‌رود و بازار‌های بی‌ثبات این نوع گاز طبیعی مایع را به سمت معاملات بلند‌مدت هدایت می‌کند.

بر اساس این گزارش بحران روسیه -اوکراین باعث رقابت شدید بین کشور‌ها بر سر گاز LNG شده است.

بر اساس این گزارش «سعد‌الکعبی» رئیس انرژی قطر به رویترز در دوحه گفت: بر اساس این قرارداد سالانه حداقل چهار میلیون تن گاز LNG از سوی این کشور به شرکت سینوپک چین تحویل شود ضمن اینکه شرکت سینوپک در استحصال میدان‌های گازی این کشور نیز مشارکت دارد.

در گزارش رویترز آمده است ظرفیت تولید گاز LNG توسط قطر در حال حاضر ۷۷ میلیون تن در سال است که قرار است تا سال ۲۰۲۷ میلادی به ۱۲۶ میلیون تن در سال افزایش یابد.

«سعد‌الکعبی» با اشاره به اینکه مذاکرات با خریداران چینی و اروپا همچنان در جریان است، یاد‌آور شد: این کشور در حال حاضر بزرگترین صادر کنندۀ LNG در جهان است و در غیاب روسیه می‌تواند به تضمین عرضۀ بلند‌مدت گاز به اروپا کمک کند.


قرارداد ۲۷ ساله خرید و فروش گاز LNG بین چین و قطرمرجع کامل آگهی های دریایی ، مارین مارکت11/23/2022به گزارش گروه بین الملل مانا به نقل از رویترز، این قرارداد طولانی‌ترین قرارداد LNG  تا&zwn... به گزارش گروه بین الملل مانا به نقل از رویترز، این قرارداد طولانی‌ترین قرارداد LNG  تا‌کنون به شمار می‌رود و بازار‌های بی‌ثبات این نوع گاز طبیعی مایع را به سمت معاملات بلند‌مدت هدایت می‌کند.بر اساس این گزارش بحران روسیه -اوکراین باعث رقابت شدید بین کشور‌ها بر سر گاز LNG شده است.بر اساس این گزارش «سعد‌الکعبی» رئیس انرژی قطر به رویترز در دوحه گفت: بر اساس این قرارداد سالانه حداقل چهار میلیون تن گاز LNG از سوی این کشور به شرکت سینوپک چین تحویل شود ضمن اینکه شرکت سینوپک در استحصال میدان‌های گازی این کشور نیز مشارکت دارد.در گزارش رویترز آمده است ظرفیت تولید گاز LNG توسط قطر در حال حاضر ۷۷ میلیون تن در سال است که قرار است تا سال ۲۰۲۷ میلادی به ۱۲۶ میلیون تن در سال افزایش یابد.«سعد‌الکعبی» با اشاره به اینکه مذاکرات با خریداران چینی و اروپا همچنان در جریان است، یاد‌آور شد: این کشور در حال حاضر بزرگترین صادر کنندۀ LNG در جهان است و در غیاب روسیه می‌تواند به تضمین عرضۀ بلند‌مدت گاز به اروپا کمک کند.5.0
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید